بازدید مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز از تنها مرکز شبانه روزی حفظ تخصصی قرآن کریم بانوان کشور

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز، همزمان با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان دکتر مصطفی پور مدیرعامل این مجتمع به همراه مهندس گرگین رئیس هیئت مدیره روز گذشته با حضور در مرکز تخصصی حفظ قرآن بیت الاحزان حضرت زهرا (س) با بانوان فعال قرآنی دیدار و از فعالیت های موثر آنان تقدیر کرد.

 

دکتر مصطفی پور در این بازدید ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س)، اظهار داشت : از خداوند منان سپاسگزارم که توفیق داد از این جمع مأنوس با قرآن بهرمند شوم و ان شاالله همین توشه ای برای دنیا و آخرتمان باشد.

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز با اشاره به اهمیت ویژه حفظ قرآن در سنین نوجوانی افزود: در ایامی که همه انسان ها تعلقات ویژه ای به دنیا پیدا کرده اند ، این چنین دل بریدن از دنیا در عنفوان نوجوانی و دور شدن از خانواده برای حفظ قرآن کریم آن موهبتی است که خداوند برای بندگان خاص خود تقدیر می کند . بدون تردید در آینده هر کدام از شما حافظان قرآن افراد تاثیر گذاری را به جامعه تحویل خواهید داد.

در این بازدید محمد امین مسئول بیت الاحزان حضرت زهرا (س) و حجت الاسلام والمسلمین یاراحمدی مسئول دانشگاه قرآنی حضرت زهرا (س) توضیحاتی را راجع به این مرکز قرآنی ارائه دادند .

گفتنی است مرکز حفظ تخصصی قرآن کریم بیت الاحزان حضرت زهرا (س) شهرستان نی ریز ، تنها مرکز شبانه روزی حفظ یک ساله قرآن کریم ویژه بانوان در در کشور است که تا کنون بیش از 250 حافظ کل در سنین 14 تا 22 سال از سراسر کشور از این مرکز فارغ التحصیل شده اند