✅ *دیدار مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز با خانواده شهید دهقان پور*

🔺محسن مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز با حضور در منزل شهید دهقان پور با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کرد.

🔸 مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز در این دیدار با تاکید بر لزوم پیگیری وضعیت خانواده های معزز شهدا, جانبازان, ایثارگران و متعلقین آنها توسط همه مسئولین اظهار داشت : ان شاالله که خداوند توفیق دهد تا با اقداماتی موثر شرمنده شهدا نشویم و فرصتی به ما بدهد تا خدمتگذاران این عزیزان باشیم.

🔸وی افزود: هر آنچه امروز فرصت خدمت برای مدیران و مسوولین فراهم هست مدیون رشادت های شهدا و ایثارگران است و بر همین اساس ما خود را مکلف میدانیم که در حد توان و بضاعت مان با پیگیری وضعیت خانواده های شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و نیروهای مسلح قدردان از خودگذشتگی ها و فداکاری های آنان باشیم.
همسر و فرزندان شهید دهقان پور از برگزاری این دیدار و توجه به وضعیت و معیشت خانواده های شهدا اظهار خرسندی نموده و برای مدیرعامل شرکت دعای خیر کردند .

لازم به ذکر است شهید محمود دهقان پور در تاریخ ۱۳۶۶/۲/۷ در منطقه آزاد شده در کربلای ۱۰، در کوههای اطراف شهر سلیمانیه عراق، در بمباران گردان کمیل به درجه رفیع شهادت نائل شد و برادر دیگرش عباس دهقان پور هنگام فتح خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس به شهادت رسیده بود .

🔸آقایان قطبی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نی ریز, نگهداری معاون توسعه منابع انسانی و زارعی مدیر حراست مجتمع فولاد غدیر نی ریز, در این دیدار مدیرعامل این مجتمع را همراهی کردند.