مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز خواستار تشکیل دبیرخانه دائمی المیپادهای علمی و عملیاتی در بخش‌های مختلف صنعت فولاد شد.

به گزارش روابط عمومی فولاد غدیر نی‌ریز، در مراسم اختتامیه نخستین المپیاد علمی و عملیاتی آتش‌نشانان طرح‌های فولاد تابعه شرکت ملی فولاد ایران، دکتر محسن مصطفی‌پور با طرح این پیشنهاد گفت: مقوله HSE موضوع بسیار مهمی است که در عناوین در کشور ما به آن پرداخته می‌شود ولی در عمل همچنان تا نقطه مطلوبیت فاصله فراوانی دارد.

وی افزود: توسعه صنعتی در کشور ایران همواره می‌تواند یک پیوست متناسب با توسعه بهداشت، محیط زیست و ایمنی داشته باشد. جای تقدیر دارد که ممارست همکاران شرکت ملی فولاد برای برگزاری این المپیاد موجب شد نقطه آغازی برای تبادل تجربیات و اطلاعات و توانمندی‌ها در حوزه‌های مختلف صورت بگیرد تا نخستین المپیاد آتش‌نشانان بصورت یک الگو برای اجرای این ایده برگزار شود.

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز با ابراز خوشحالی از میزبانی اولین المپیاد آتش‌نشانان تاکید کرد: آتش‌نشانان رشید مردانی هستند که همواره در جامعه ما نقششان کمتر به چشم آمده است. آتش‌نشانی شغل نیست بلکه عشق است و حتی می‌توان گفت از عشق به زهد رسیده است زیرا کسانی که چنین جان عزیز خود را برای خاموش کردن آتشی که هم جان سوز و هم جهان سوز در طبق اخلاص می‌گذارند، دست مریزاد دارند.

مصطفی‌پور با بیان اینکه در این دو روز المپیاد ارزیابی توانمندی‌ها، تلاش‌های خوبی صورت گرفته است ، برگزاری جلسه تبادل اطلاعات و تجربیات حاشیه این المپیاد را یک نقطه عطف در تقویت همکاری و افزایش دانش و تبادل تجربیات دانست و گفت: مهم نیست که چه کسی برنده این رقابت خواهد بود. ولی یک تیم برنده اصلی این المپیاد بوده که آن هم تیم HSE شرکت ملی فولاد ایران است.

وی افزود: پیشنهاد می‌کنم این المپیاد را بعنوان نقطه آغازی برای تشکیل دبیرخانه دائمی در شرکت ملی فولاد قرار دهیم و این تجربه را علاوه برحوزه HSE به دیگر بخش‌های فعالیت صنعت فولاد تعمیم دهیم تا هر ساله این المپیاد در بخش‌های دیگر نیز برگزار شود.