مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز:
کارخانه فولاد سازی به زودی وارد مرحله تولید آزمایشی می شود

دکتر مصطفی پور در جلسه اعزام سومین گروه از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کارخانه فولاد سازی مجتمع فولاد غدیر نی ریز: به زودی اولین قوس کارخانه فولادسازی را خواهیم گرفت.

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز، پرسنل کارگاه ریخته گری در قالب سومین گروه از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کارخانه فولاد سازی چهارشنبه دهم اسفندماه با حضور در این مجتمع، برای شروع دوره آموزشی در شرکت فنی و مهندسی فولاد مبارکه آماده شدند.

مصطفی پور در این جلسه ضمن تبریک به پذیرفته شدگان، اعزام سومین گروه برای برگزاری دوره های آموزشی را اتفاق مبارکی برشمرد و اظهار داشت: اعزام گروه گروه از پذیرفته شدگان برای افزایش دانش و تجربه در یک مجموعه بزرگ صنعتی نشان از تلاش و برنامه ریزی منسجم مجتمع فولاد غدیر نی ریز برای ارتقاء سطح کیفی پرسنل جدید دارد و امیدوارم شما نیز تمام تلاش خود را برای استفاده بهینه از فرصت به دست آمده به کار گیرید.

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز با اشاره به سرعت بسیار بالای تکمیل کارخانه فولادسازی در هجده ماه اخیر افزود: برخلاف پیش بینی ها، امروز مهیای راه اندازی کارخانه هستیم و به زودی اولین قوس را خواهیم گرفت و عملا کاخانه فولاد سازی مجتمع فولاد غدیر نی ریز وارد مرحله تولید آزمایشی خواهد شد.

وی تکمیل کارخانه گندله سازی، تملک معدن آهن قابل اتکا و ساخت کارخانه کنستانتره را از جمله مهمترین برنامه های آتی این مجتمع عنوان کرد و در پایان اظهارداشت: با همکاری و همدلی همه همکاران به ویژه پرسنل جدید که سربازان خط مقدم این جبهه هستید، مجتمع فولاد غدیر نی ریز را به معنای واقعی به یک مجتمع بزرگ فولادی در کشور تبدیل خواهیم کرد.

در این جلسه دکتر نگهداری معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، مهندس کیهان معاون بهره برداری و مهندس زارعی مدیر حراست مجتمع به بیان نکاتی پیرامون دوره های آموزشی پرداختند.

گفتنی است پرسنل کارگاه ریخته گری در قالب سومین گروه از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کارخانه فولاد سازی روز جمعه برای برگزاری دوره های آموزشی عازم اصفهان شدند.