دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز با چند تن از خانواده های شهدا و ایثارگران شهر قطرویه

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز، محسن مصطفی پور مدیرعامل این مجتمع چهارشنبه 15 دی ماه مصادف با شب شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) با حضور در شهر قطرویه با خانواده های شهدای والامقام سید علی اکبر محبی و عباس دولت آبادی و جانباز گرانقدر حسین ولی پور دیدار و گفتگو کرد.

 

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز در این دیدارها ضمن لزوم بزرگداشت و تکریم خانواده های معظم ایثارگرانو رزمندگان هشت سال دفاع مقدس یکی از مهمترین علل استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی را حضور مادران شهدا عنوان کرد و افزود: نفس مادران شهدا حق است و این برکت وجود مادران شهداست که این مملکت را نگه داشته است.

وی جانبازان را راویان دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، جانبازان شهدای زنده هستند و این از لطف و بزرگواری آنان است در آن دوران بدون هیچ چشم داشتی برای دفاع از وطن به میدان رفته و از آب و خاک و ناموس این مرز و بوم دفاع کردند.

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز افزود: ما مدیون خانواده های شهدا و جانبازان هستیم و همواره باید خدمتگزار آنان باشیم .

در این دیدارها خانواده های شهدای والا مقام سید علی اکبر محبی و عباس دولت آبادی و جانباز گرانقدر حسین ولی پور به بیان خاطراتی از فرزندان شهید و دوران دفاع مقدس پرداختند.

در این دیدارها آقایان شول نژاد و شاهسونی بخشدار و شهردار قطرویه و پاسدار خواهشی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این بخش و دکتر نگهداری معاونت توسعه منابع انسانی و مهندس زارعی مدیر حراست مجتمع فولاد غدیر نی ریز ، مدیرعامل این مجتمع را همراهی کردند.

شهیدان محبی و دولت آبادی به ترتیب در سن 19 و 18 سالگی در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند . همچنین جانباز حسین ولی پور نیز در عملیات والفجر 8 در منطقه فاو به دلیل استفاده دشمن از سلاح های شیمیایی به درجه جانبازی رسیده است.