🔻 در بازدید مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر از پروژه فرهنگی ورزشی این مجمتع مطرح شد؛

✅ * قهرمانی در ورزش توأم با فرهنگ پهلوانی زیباست *

🔸به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز ، دکتر محسن مصطفی پور با حضور در محل احداث مجموعه فرهنگی ورزشی فولاد غدیر نی ریز از نزدیک در جریان روند ساخت این مجموعه قرار گرفت .

🔸دکتر مصطفی پور در این بازدید ضمن ابراز رضایت از میزان پیشرفت پروژه , با اشاره به تلاشها و برنامه ریزی های انجام شده طی دو هفته گذشته که عملاً فعالیت اجرایی پروژه آغاز شده ابراز امیدواری کرد در راستای تحقق مسوولیت های اجتماعی مجتمع و بهره مندی مردم عزیز نی ریز ، دریاچه مجموعه امسال و فاز اول سالن های جانبی تا یکسال آینده به بهره برداری برسد.

🔸طی این بازدید مدیرعامل ، مجموعه فرهنگی – ورزشی فولاد غدیر نی ریز به نام *پهلوان ایران شهید حاج قاسم سلیمانی* و سالن های جانبی آن به نام *شهدای دانش آموز شهرستان نی ریز* نامگذاری شد تا ان شاالله دعای آن ها بدرقه راه مسئولین کشور در تحقق اهداف و آرمانهای نظام باشد.

🔸در این بازدید که با حضور حامد راحت مدیر پروژه و مهندس گرگین رئیس هیئت مدیره مجتمع فولاد غدیر همراه بود ، دکتر تسلیمی طراح و مهندس موسوی مدیر پروژه پیمانکار توضیحاتی را درباره میزان پیشرفت پروژه و برنامه های در دست اقدام ارائه کردند .