جشن بزرگ فولادی ها

 مدیر عامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز: کد رمز ما برای موفقیت در نی‌ریز، همدلی است

ما برای هر اقدام صنعتی یک پیوست زیست محیطی داریم.

بزرگترین جشن کارگری پس از کرونا در شامگاه سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه با حضور بیش از 1500 نفر از خانواده های کارکنان مجتمع فولاد غدیر نی ریز و جمعی از مسئولین شهرستان در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز دکتر مصطفی پور مدیرعامل این مجتمع در ابتدای سخنان علت تأخیر چند روزه در برگزاری مراسم تجلیل از کارگران را همزمانی مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله فقیه امام جمعه نی ریز عنوان کرد و اظهار داشت : به احترام این عالم وارسته مراسم را با چند روز تأخیر برگزار نمودیم.

مصطفی‌پور افزود: قرار بود در این آئین حجت الاسلام و المسلمین سید جواد فقیه نیز حضور یابند که به دلیل مراسمی که برای آیت‌الله سید محمد فقیه در قم داشتند، عذرخواهی نمودند. همچنین دکتر طهماسبی نماینده پرتلاش و ساعی مردم نی ریز در مجلس نیز پس از حضور 10 روزه در حوزه انتخابیه به ناچار راهی مجلس شدند.

ما می‌توانیم
وی با بیان اینکه ما در مجموعه فولاد غدیر نی‌ریز شعار «ما می‌توانیم» را به بهترین شکل ممکن عملی کرده‌ایم گفت: این میسر نمی‌شد مگر با همکاری و همدلی شما کارگران، مدیران و مسئولان شهرستان.
ما در این چند وقت اخیر به یک اسم رمز رسیده‌ایم به نام همدلی . در شرایطی که در ناجوانمردانه‌ترین روزهای تحریمی قرار داریم ، از این مرحله تاریخی نیز عبور خواهیم کرد.

اشتغال سه برابری
مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز با بیان اینکه از زمان حضورش در مجتمع فولاد اشتغال سه برابری ایجاد کرده است گفت: ساخت کارخانه گندله‌سازی را آغاز کرده‌ایم و با همکاری شهرداری محترم پروژه فرهنگی- ورزشی پارک آزادی با سرعت در حال انجام است.

مصطفی پور ادامه داد : ما خود را در برابر مسئولیت‌های اجتماعی بیگانه نمی‌دانیم . ان‌شاا… در روزهای آینده دستگاه ام آر آی به نی‌ریز خواهد آمد. ما برای هر اقدام صنعتی که قرار است انجام دهیم یک پیوست زیست محیطی خواهیم داشت و همه آنها محقق نمی شود مگر با همدلی.

وی در ادامه با اعلام اینکه نی‌ریز از قرون گذشته با صنعت فولاد نامش گره خورده است، انتقادات در خصوص اینکه نباید فولادسازی در نی‌ریز گسترش یابد را بی‌اساس خواند و گفت: می‌خواهیم آب پایدار از خلیج فارس را از نی‌ریز وارد استان فارس کنیم.

حلال‌ترین رزق و روزی
در ادامه مهندس یوسفی فرماندار نی‌ریز با بیان اینکه کارگران حلال‌ترین رزق و روزی را به خانه می‌برند گفت: شهید عبدالحسین برونسی با انتخاب شغل کارگری گفت به این نتیجه رسیدم که هیچگونه شک و شبهه‌ای در این شغل نیست و نانش حلال است و ما باید از او الگو بگیریم.

فرماندار نی ریز از دو کارگر شهید شهرستان نی‌ریز به نامهای محمد یار ابراهیمی و شهید اسدالله سبقت سخن به میان آورد و در ادامه راه موفقیت ایران را توسعه اقتصادی با همکاری کارگران این مرز و بوم میسر دانست.

*در این مراسم از کارگران نمونه مجمتع فولاد غدیر نی ریز تجلیل شد. همچنین به قید قرعه 8 تن از پرسنل این مجموعه صنعتی به همراه خانواده‌هایشان از طرف مجتمع فولاد راهی سفر مشهد مقدس شدند.

اجرای این برنامه که برای اولین بار در سطح شهرستان با رعایت استانداردهای حرفه ای برگزار شد ، به عهده عبدالرضا امیراحمدی مجری با سابقه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بود .

در این مراسم هادی فردوسی شاعر جوان فارسی که مورد تشویق مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته به خوانش اشعاری در وصف کارگران و مجتمع فولاد غدیر نی ریز پرداخت.

اجرای استندآپ کمدی این مراسم به عهده حسن ریوندی کمدین و مجری ایرانی بود که با اجرای برنامه‌های مختلف لحظاتی شاد را برای حاضرین رقم زد.