مراسم معارفه مدیرعامل جدید فولاد غدیر نی ریز در محل مجتمع برگزار گردید

 

مراسم معارفه دکتر محمد مهدی مستقیمی مدیرعامل جدید  مجتمع فولاد غدیر نی ریز روز چهارشنبه 6 اسفندماه در محل سالن کنفرانس مجتمع برگزار گردید .

دکتر مستقیمی در ابتدای این مراسم ضمن تشکر  از تلاش های صورت گرفته در طرح فولاد غدیر نی ریز در سنوات گذشته تا کنون توسط مدیران، کارکنان و کارگران زحمتکش و خدوم مجتمع اظهار داشتند : احداث خطوط تولیدی احیاء و طرح توسعه فولادسازی که از پیشرفت مناسبی نیز برخوردار است، مرهون تلاشهای صورت گرفته از سوی مدیران عامل سابق مهندس خادمی، مهندس نظری و مهندس زاهدیان و همچنین کارکنان، کارگران و تکنسین های زحمتکش این مجتمع بوده و می بایستی در ادامه این راه تلاش های مضاعفی برای تکمیل طرح های توسعه بعمل آید.

 

تهیه طرح جامع توسط مجتمع ، تسریع در تکمیل و راه اندازی کارخانه فولادسازی ، فعال سازی هرچه سریعتر طرح گندله سازی ، توجه ویژه به نظام خدمات رفاهی پرسنل، کاهش هزینه های غیرضروری، افزایش راندمان و ارتقاء سطوح بهره وری، نظم سازمانی و برنامه محوری از جمله سرفصل های مورد اشاره دکتر مستقیمی برای حصول موفقیت و دستیابی به اهداف سازمانی و راهبردی مجتمع بود.

 

در پایان به پاس تلاشهای صورت گرفته در واحد احیاء و دستیابی به رکورد تولید سالیانه بالاتر از ظرفیت اسمی مجتمع ، مقرر گردید به تمامی پرسنل مجتمع پاداش بهره وری و راندمان تولیدی اختصاص یابد.

 

بازدید از واحد احیاء، طرح فولادسازی، محل اختصاص یافته به طرح گندله سازی، طرح احداث کارخانه تولید آهک از سایر برنامه های حضور ایشان در مجتمع بود.