تنها گواهی صنعتی زیست محیطی استان فارس به نی ریز رسید

معرفی مجتمع فولاد غدیر نی ریز به عنوان واحد صنعتی سبز

در بیست و دومین همایش ملی تقدیر از واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز که سه شنبه 12 اسفند ماه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ، مجتمع فولاد غدیر نی ریز موفق به اخذ گواهی صنعت سبز و دریافت تندیس سیمین صنعت سبز کشور از سازمان حفاظت محیط زیست گردید .

 

استقرار واحد HSE، اخذ ایزوها و گواهینامه های مرتبط، سازگاری با فرایند تولید پاک ، استفاده از سوخت پاک  ، توسعه فضاي سبز، مصرف بهينه انرژي و استقرار پايش لحظه‌اي آلاينده‌ها و استقرار سیستم مدیریت زیست محیطی جزو شاخص هاي انتخاب واحدهاي صنعتي و خدماتي سبز كشور در این همایش بوده است .

 

مجتمع فولاد غدیر نی ریز بین 259 واحد صنعتی ، معدنی و خدماتی کشور ، تنها واحد صنعتی در حوزه صنایع فولادی در استان فارس است که در سومین سال بهره برداری موفق به اخذ این گواهی محیط زیستی گردیده است .

 

همایش ملی تقدیر از واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز با هدف ایجاد نگرش زیست محیطی، ایجاد بستر مناسب رقابت در بازارهای بین المللی، تشویق و قدردانی از واحدهای فعال، ایجاد فضای تبادل تجربیات میان فعالین، رشد اقتصادی همگام با کاهش آلودگی ها و برقراری ارتباط سازنده بین سازمان محیط زیست و واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی برگزار می شود.