*نشست صمیمی مدیرعامل جدید مجتمع فولاد غدیر نی ریز با کارکنان*

دکتر مصطفی پور مدیرعامل جدید مجتمع فولاد غدیر نی ریز عصر یکشنبه 18 مهرماه در نشستی صمیمانه پای صحبت جمعی از کارکنان این مجتمع نشست.

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز، مدیرعامل این مجتمع در این نشست نیروی انسانی را ارشمندترین دارایی مجموعه برشمرد و اظهار داشت: ما همه عضو یک خانواده هستیم و اگر باهم همدل و همراه باشیم هیچ چیز سد راهمان نخواهد بود.

مصطفی پور تکمیل پروژه فولادسازی زودتر از موعد مقرر، ساخت کارخانه های گندله سازی، تملک و بهره برداری از معدن ، احداث کارخانه تولید کنستانتره و تکمیل پروژه ورزشگاه را به عنوان مهمترین برنامه های پیش روی مجتمع عنوان کرد و افزود: اکنون دیگر وقت صحبت کردن درباره همدیگر و چرایی موضوعات قبل نیست، چون کارهای مهم تری داریم که باید به آنها بپردازیم و باید صد در صد روی انجام کارها متمرکز باشیم .

وی اجرایی شدن طرح طبقه بندی مشاغل را یکی از مهمترین برنامه های محول شده به معاونت توسعه منابع انسانی عنوان کرد و گفت : آنچه یک سازمان را از پا در می آورد، احساس تبعیض بین کارکنان است و من نخواهم گذاشت این احساس در بین کارکنان وجود داشته باشد . ان شاالله طرح طبقه بندی مشاغل، 22 بهمن امسال به عنوان هدیه ای به کارکنان مجتمع فولاد غدیر نی ریز اهدا خواهد شد.

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیز نی ریز در پایان پس از شنیدن صحبت های همکاران از همه پرسنل شرکت خواست کوشش و پشتکار را سرلوحه کارشان قرار دهند و با دوری از حاشیه پردازی همت کنند با همدلی و همکاری و تلاش بی وقفه فولاد غدیر نی ریز تبدیل به مجموعه ای پر از کار و دستاورد شود .