در بازدید مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر از مجتمع فولاد غدیر نی ریزمطرح شد:
ورود مجتمع فولاد غدیر نی ریز به بورس تا شهریور 1400


به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز ، دکتر سید امیر عباس حسینی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر و جمعی از مدیران ارشد این شرکت به همراه دکتر سید ابوتراب فاضل مدیرعامل هلدینگ صنایع و معادن غدیر دوشنبه 23 فروردین ماه از مجتمع فولاد غدیر نی ریز بازدید نمودند .

دکتر حسینی مدیرعامل شرکت سرمایه گزاری غدیر در این بازدید بر تکمیل زنجیره فولاد تاکید نمودند.

دکتر حسینی توانمند سازی و توجه ویژه به بحث حمایت از منابع انسانی را مهم برشمرد و اظهار داشت : در حمایت از نیروی انسانی ، شرکت سرمایه گذاری غدیر هیچ محدودیتی ندارد و در این حوزه ها تنگ نظری نخواهیم کرد .

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر تولید 1 میلیون تن آهن اسفنجی را هدف سال جاری عنوان کرد و با اشاره به برنامه های در دست اقدام دکتر مستقیمی اظهار داشت : انضباط مدیریتی که دکتر مستقیمی شروع کرده کار بسیار بزرگی است . برای تبدیل شدن به یک کارخانه بزرگ باید فرایند ها اصلاح شود .

ایشان افزود : دکتر مستقیمی با توجه به سابقه خوبی که در آلومینیوم جنوب دارند در حوزه فاینانس نیز برنامه ریزی خوبی دارند . ما انتظار داریم در تابستان 1400 وارد بورس شویم.

در این جلسه دکتر مستقیمی مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده طی دو ماه اخیر ، یکی از این فعالیت ها را تقویت تیم های تخصصی عنوان کرد و اظهار داشت : با ارتباطات و شناختی که از صنایع فولادی داشتیم تعدادی مدیران خوب به مجموعه اضافه می شوند و در تدوین چارت سازمانی سعی شده بستر لازم برای استفاده از نیروهای متخصص و جدید فراهم شود تا نگاه به مبحث توسعه این مجموعه پررنگ تر گردد.

ایشان افزود : تهیه طرح جامع فولاد غدیر نی ریز و فراهم کردن بستر و زمینه لازم در تکمیل زنجیره فولاد از مهمترین برنامه های ماست که در این راستا بحث انتقال آب از خلیج فارس و گل گهر در حال پیگیری است .

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز هم افزایی در جهت استفاده از منابع شرکت سرمایه گذاری غدیر در پروژه های فولاد غدیر نی ریز و توجه ویژه به امور رفاهی نیروی انسانی را از اولویت های برنامه ها خویش دانستند.

دکتر فاضل مدیرعامل هلدینگ صنایع و معادن غدیر نیز بورسی شدن مجتمع فولاد غدیر نی ریز را از مهمترین برنامه ها عنوان کرد و افزود : فولاد غدیر نی ریز باید تا شهریور ماه امسال وارد فرابورس شود . ایشان بر تامین آب مورد نیاز مجموعه از خلیج فارس تاکید نمودند.