پیام دکتر مستقیمی مدیرعامل محترم مجتمع فولاد غدیر نی ریز
به مناسبت فرارسیدن روز ملی صنعت و معدن

بسم الله الرحمن الرحیم

روز ملی صنعــت و معدن ، واژه هایی همچـون کاربی وقفه ، غیــرت و همت انســان هایی را تداعــی می کند که در سخت ترین شرایط ، چرخ صنعت را به حرکت در می آورند تا کشور عزیزمان ایران در مسیر شکوفایی اقتصـاد و قطع وابسـتگی به خارج گام های بزرگی را بردارد .

صنایع کشور ، در دوسال گذشته یکی از پیچیده‌ترین و بی‌مانندترین برهه‌های حیات خود را تجربه کرده و در معرض شدیدترین و ظالمانه‌ترین محدودیت‌ها و موانع اقتصادی و سیاسی بین‌الملــلی و داخلی قرار گرفتند. اما با وجود تمامی این مسائــل بخش‌های مهم و تاثیرگذار صنعتی کشور توانستند مشکــلات را مدیریت کرده و موانع گوناگون را پشت سر بگذارند.

در حوزه صنعت فولاد ، در سال « تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها » مجتمع فولاد غدیر نی ریز ، گامی بزرگ به‌سمت رونق و شکوفایی در جهت تکمیل زنجـیره تولید فولاد در مهد کهن و تاریخی این صنعت و توسعـه پایدار در منطقه برداشته است .

باور قلبی همه مدیران و کارکنان مجتمع فولاد غدیر نی ریز ، ادامه این مسیر با گام‌هایی استـوار و محکم تا دستیابی به اهداف بزرگ کشور عزیزمان ایران اسـت و با تکیه بر خداونـد متعـال و در سایه همت و تلاش همه همکـاران ، به این حرکت ادامه خواهیم داد .

اینجانب فرارسیدن روز ملی صنعت و معدن را تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون همه فعالان و دست‌اندرکاران بخش صنایع و معادن کشور را از پروردگار متعال مسئلت دارم.