• با سرمایه گذاری مجتمع فولاد غدیر نی ریز ؛
    کلنگ ساخت مخزن ذخیره آب شهر قطرویه به زمین زده شد

روز گذشته با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی عملیات اجرایی ساخت مخزن 1500 متر مکعبی ذخیره آب شرب شهر قطرویه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز ، محسن مصطفی پور مدیرعامل این مجتمع با اشاره کوتاهی بر اقدامات انجام شده این مجتمع در حوزه مسئولیت های اجتماعی مهمترین شرط ورود فولاد غدیر در این حوزه را انجام کارهای ماندگار و با پشتوانه کارشناسی عنوان کرد و اظهار داشت : ما در برابر منافع مجتمع و سهامداران مسئول هستیم و منابع باید در محلی توزیع و تخصیص یابد که با توجه به محرومیت های منطقه ضرورت داشته باشد.

فرهاد طهماسبی نماینده مردم نی ریز استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به هزینه کردن منابع فولاد غدیر نی ریز در حوزه مسئولیت های اجتماعی در مواردی که کارآمدی بیشتری داشته باشد بر پرهیز از درخواست های ریز و بی فایده تاکید کرد و افزود : اقدامات فولاد غدیر باید منسجم و برنامه ریزی شده در راستای حل مشکلات مردم قطرویه و شهرستان نی ریز صورت پذیرد.

علی جان صادق پور مدیرعامل شرکت آبفا فارس نیز بحران کم آبی را مهمترین مشکل استان فارس عنوان کرد و ضمن تقدیر از اقدامات مجتمع فولاد غدیر نی ریز در حوزه آب ، اظهار داشت : این احساس مسئولیت و همگرایی باید قدردانی و ترویج شود .

قرار است مخزن 1500 متر مکعبی ذخیره آب شرب شهر قطرویه با سرمایه گذاری مجتمع فولاد غدیر نی ریز برای بهره مندی جمعیت 3000 نفری این شهر ساخته شود.