مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر:

تمام تلاشمان بر تکمیل کارخانه فولادسازی در بازه زمانی قابل دفاع است

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز جلسه فولادسازی این مجتمع با حضور دکتر مصطفی پور مدیرعامل و شرکتهای پیمانکار و ناظر این پروژه صبح دوشنبه 7 شهریور برگزار شد.

 

دکتر مصطفی پور در این جلسه ضمن تقدیر از تلاشهای بی وقفه برای پیشرفت بی نظیر پروژه فولادسازی در یکسال گذشته بر رفع گلوگاههای باقی مانده برای اتمام پروژه در اسرع وقت تاکید کرد و اظهار داشت: تلاشهای زیادی از شهریورماه سال گذشته تا کنون صورت گرفته است.

 

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز از اتمام ساخت تمامی تجهیزات اصلی کارخانه شامل تجهیزات ذوب و ریخته گری، کارخانه اکسیژن ، تجهیزات آبرسانی و … خبرداد و گفت: از ابتدای پروژه تا شهریورماه گذشته فقط 2200 تن تجهیزات نصب شده بود که در یک سال گذشته با افزایش چهار برابری این میزان به بیش از 8200 تن رسیده است. میزان اجرای سیویل و ساختمان ها از 62000 متر مکعب در ابتدای شهریورماه 1400 به بیش از 74000 متر مکعب در شهریورماه سال جاری رسیده است.

 

مصطفی پور انجام عملیاتِ تست و راه اندازی ناحیه آبرسانی پروژه طی هفته های اخیر را از افتخارات این مجتمع برشمرد و ادامه داد: عملیات جوشکاری پایپینگ از 13 هزار دایااینچ در سال گذشته به بیش از 100هزار دایااینچ رسیده است. همچنین کابل کشی از 40 کیلومتر به بیش از 250 کیلومتر رسیده است که یک رکورد کم نظیر برای مجتمع فولاد غدیر به حساب می آید.

 

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر این میزان پیشرفت در طول یک سال را در کشور قابل توجه عنوان کرد و ادامه داد:  در ماههای پایانی نیز باید با سرعت بیشتری مسیر خود را طی کرده و از این دستاورد دفاع و آن را حفظ کنیم.

 

وی افزود: تمام تلاشمان این است که کارخانه فولادسازی در بازه زمانی قابل دفاع به بهره برداری برسد تا شیرینی دستیابی به این دستاورد بزرگ برای سهامداران و مردم منطقه دوچندان شود.

 

مصطفی پور با اعلام تعیین ضرب العجل اتمام پروژه برای پیمانکار اظهار داشت: اگر تا پایان زمان تعیین شده وارد مرحله بهره برداری نشویم برای هرروز دیرکرد خسارت عدم النفع راه اندازی کارخانه از شرکت های پیمانکار اخذ خواهد شد.