مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز در دیدار با خانواده شهیدان سرپوش:
✅ خانواده های شهدا نماد صبر ، مقاومت و شکیبایی هستند

🔺به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز، دکتر مصطفی پور مدیرعامل این مجتمع طبق روال گذشته و به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و همزمان با گرامیداشت هفته بسیج ، این هفته با حضور در منزل شهیدان والامقام سرپوش با خانواده این شهیدان بزرگوار دیدار و گفتگو کرد.


🔸مصطفی پور در این دیدار، ضمن قدردانی از صبر و بردباری خانواده این شهیدان بزرگوار اظهار داشت: شما نماد مقاومت و صبر و شکیبایی هستید، از دست دادن سه فرزند برای هر خانواده ای مصیبت بزرگی است اما در این خانه جز نور خدا دیده نمی شود و این نشان از دل صاف و نان حلال و شیر پاک شما پدر و مادر این شهیدان والامقام است .

🔸مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز با اشاره به تعداد قابل توجه شهدای شهرستان نی ریز ادامه داد : اگر کسانی بخواهند فرهنگ عاشورایی و رویه زینبی را از نزدیک درک کنند شما پدر و مادر شهیدان نشانه بارز و واقعی این فرهنگ هستید که با پر پر شدن عزیزان تان به اراده الهی راضی هستید و جز زیبایی در این راه نمیبیند .

🔸در این دیدار پدر و مادر شهیدان سرپوش خاطراتی را از فرزندان شهید خود نقل کردند و مصطفی پور پس از صحبتهای شیرین پدر شهیدان سرپوش و مادر بزرگوارشان گفت : شهادت یک انتخاب است و شهدای عزیز شما خالصانه شهادت را از خداوند خواسته بودند و قطعا در بهشت برین با اولیا الله محشور خواهند بود .

🔸شهید محمد تقی سرپوش در مهرماه سال 1360 در عملیات حصر آبادان و در سن بیست سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و برادر او ، شهید صمد سرپوش نیز در اسفند ماه سال 1363 در سن بیست و پنج سالگی در عملیات بدر به شهادت رسید که پس از ۷ سال پیکر پاکش به وطن بازگشت ، همچنین برادر دیگر این شهیدان که در جبهه شیمیایی شده بود در یک سانحه رانندگی به برادران شهیدش پیوست .