*مدیرعامل جدید مجتمع فولاد غدیر نی ریز:*

*نهایت تلاش ماست که فولادسازی را زودتر از برنامه داده شده به بهره برداری برسانیم*

 

مدیرعامل جدید مجتمع فولاد غدیر نی ریز در بدو ورود به این شهرستان با حضور در گلزار شهدای شهرستان نی ریز با قرائت فاتحه و اهدای گل، خاطره رشادت های رزمندگان هشت سال دفاغ مقدس را گرامی داشت.

 

مصطفی پور با بیان اینکه همه مردم ایران و مخصوصا مسئولین نظام مدیون از خودگذشتگی های شهدا و خانواده های ایشان هستند، اظهار داشت: مجموعه غدیر هم با منابع بازنشستگان نیروهای مسلح که همگی جزء ایثارگران، جانبازان و خانواده های معزز شهدا هستند، سرمایه گذاری می کند و همین موضوع تکلیف و مسئولیت بیشتری را برای ما  ایجاد می نماید که امیدوارم حافظان شایسته ای در دفاع از حقوق این عزیزان باشیم. 

 

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز  در ادامه با حضور در بیت آیت الله سید محمد فقیه عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه نی ریز از ایشان عیادت نموده و برایشان آرزوی صحت و سلامتی کرد.

 

حضرت آیت الله فقیه نیز با دعای خیر از مدیرعامل جدید خواستند که تمام همت خود را برای رفع مشکلات منطقه به کار گیرند. 

 

مدیر عامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز همچنین در جلسه ای دیگر با حجت الاسلام والمسلمین سید جواد فقیه امام جمعه موقت شهرستان دیدار کرد.

 

مصطفی پور در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع صنعتگران و مردم شهرستان نی ریز اظهار داشت: به کرم و فضل پروردگار با نیت خیر آمده ایم. بررسی های اولیه انجام شده است و آنچه مهم است رفاه و همدلی بین مسئولین، همکاران و مردم است.

 

وی اصلی ترین موضوع این مجتمع را طرح های توسعه ای پایدار عنوان نمود و افزود: اگر طرح های توسعه فولاد غدیر نی ریز به نحو شایسته پیش رود باعث ایجاد اشتغال در منطقه، استفاده از نیروهای بومی با قید اولویت و رفع محرومیت می شود. 

 

مصطفی پور گفت: نهایت تلاش ماست که فولادسازی را زودتر از برنامه داده شده به بهره برداری برسانیم و اگر گندله سازی نیز به زنجیره تولید اضافه شود در کنار طرح های دیگر مردم می توانند از آن بهره مند شوند. با حمایت سهامداران محترم دستاوردهای فولاد غدیر نی ریز برای مردم است و با حمایت مردم می تواند موجب شود گره گشایی از مشکلات سرعت گیرد.

 

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز با اشاره به کمبودها و مسائل پیش رو، لازمه ی رفع این کمبودها را حضور میدانی عنوان کرد و با برشمردن وظایف مجتمع فولاد غدیر نی ریز در حوزه مسئولیت های اجتماعی اظهار داشت: برای محرومیت زدایی در منطقه و شهرستان این مجتمع در حد بضاعت خود از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

 

امام جمعه موقت نی ریز در این دیدار مهمترین دغدغه های مردم را توجه به مناطق محروم، توجه ویژه به حفظ محیط زیست، استفاده از نخبگان بومی شهرستان، اشتغال زایی، توجه ویژه به بخش سلامت شهرستان و شفافیت برشمرد و افزود: مجتمع فولاد غدیر نی ریز می تواند نقش مهمی را در توسعه همه جانبه شهرستان ایفا کند.