کارکنان فولاد غدیر نی‌ریز بدون توقف مشغول تولید هستند

 

   کارخانه احیا مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در دو روز گذشته، روزانه بیش از 2500 تن آهن اسفنجی تولید کردهاست.

به گزارش روابط‌عمومی، برخلاف شایعات و اخبار منتشر شده در رسانه‌های معاند، کلیه فعالیت‌های تولیدی و عمرانی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در روزهای گذشته در جریان بوده و هیچ توقفی در امور جاری این مجتمع رخ نداده است.

براساس آمار معاونت بهره‌برداری فولاد غدیر نی‌ریز در روزهای 25 و 26 مهرماه 1401 این کارخانه به ترتیب 2507 و 2502 تن آهن اسفنجی تولید کرده‌است.

همچنین فعالیت‌های عمرانی آماده‌سازی کارخانه فولادسازی این مجتمع با حداکثر ظرفیت همچون روزهای گذشته در حال اجرا است.

در روزهای اخیر خبری دروغین با عنوان اعتصاب کارکنان این مجتمع منتشر شده که در واقع خبر یادشده مربوط به جمع کوچکی از داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون استخدامی کارخانه فولاد بوده‌است که موفق به قبولی نشدند و تقاضای جذب در کارخانه را داشتند. در آزمون استخدامی که توسط دانشگاه شیراز برگزار شده‌بود حدود 5000 نفر شرکت کردند که قرار است 450 نفر از برگزیدگان این آزمون در آینده در کارخانه فولادسازی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز پس از طی مراحل آموزشی مشغول بکار شوند. این تجمع روز گذشته همزمان با تغییر شیفت کارکنان در ساعات ابتدایی روز اواسط جاده منتهی به کارخانه فولاد شکل گرفته بود که پس از حضور مدیران مجتمع در جمع حاضران و شنیدن تقاضای آنان به سرعت پایان یافت و هیچ خللی در تولید و فعالیت کارکنان فولاد غدیر نی‌ریز بوجود نیاورده است.

کارکنان مجتمع و علاقه مندان به استخدام، حریم مجتمع را میهن خود می‌دانند که هیچگاه در راستای خواست معاندین گام بر نخواهند داشت .