به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز، دکتر ریگی زادگان رئیس شورای عالی هماهنگی بانک های استان فارس و رئیس اداره امور شعب بانک ملی این استان به همراه هیأتی 10 نفره با دکتر مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز دیدار و گفتگو کردند.

مصطفی پور در این نشست ضمن خیر مقدم به مدیران ارشد بانک ملی استان فارس از اهتمام ویژه شعب این بانک به مجتمع فولاد غدیر نی ریز تقدیر و تشکر نمود.

وی در ادامه با تاکید بر ایجاد بسترهای لازم برای ارتباط بهتر و موثر بین این مجتمع و بانک ملی، ایجاد بسترهایی برای تسهیل در انجام امور بانکی و استفاده از تسهیلات بلند مدت به منظور انجام پروژه های جنبی و تأمین نیازهای رفاهی پرسنل را از جمله مهمترین برنامه های آتی این مجتمع عنوان کرد و اظهار داشت: بانک ملی ایران همچون گذشته می تواند با ارائه خدمات در زمینه های مختلف و انجام خدمات مالی در محل کارخانه، در جهت افزایش رضایت پرسنل اقدامات خوبی را به انجام برساند.

در این نشست دکتر ریگی زادگان رئیس شورای عالی هماهنگی بانک های استان فارس در راستای همکاری های صورت گرفته و تصمیمات مقامات عالی بانک ملّی اظهار کردند طی هفته آینده مصوبات لازم برای خط اعتباری ده هزار میلیارد ریالی مجتمع فولاد غدیر نی ریز در راستای طرح های توسعه ای اخذ و اجرایی خواهد شد .