بازدید مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز از نوزدهمین نمایشگاه متافو

بازدید مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز از نوزدهمین نمایشگاه متافو

در نمایشگاه بین‌المللی متالوژی (متافو) مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز ضمن حضور در غرفه‌های ایمیدرو و فولاد مبارکه به بازدید از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه پرداخت.

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، دکتر محسن مصطفی‌پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز و هیئت همراه خود در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالوژی (متافو) ضمن بازدید از غرفه‌های مختلف نمایشگاهی، در غرفه‌های ایمیدرو و فولاد مبارکه اصفهان حاضر شد.

در این بازدید دکتر مصطفی‌پور در غرفه ایمیدرو با مهندس محمد آقاجانلو رئیس شرکت ملی فولاد ایران، امیر صباغ مدیر اقتصادی و توسعه سرمایه‌گذاری ایمیدرو و همچنین مهندس میکائیل عظیمی مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان به گفتگو نشست.

در این نشست در خصوص مباحثی مانند محدودیت‌های استفاده از انرژی در بخش‌های مختلف بحث و تبادل نظر شد تا پیامدهای این امر در کارخانه‌های فولادی به حداقل برسد.

در ادامه این بازدید دکتر مصطفی‌پور و هیئت همراه بازدیدی از غرفه مجتمع فولاد مبارکه داشتند که در این غرفه نیز با دکتر علی امرایی مدیرعامل شرکت فولاد سنگان در رابطه‌ با مشکلات و چالش‌های فعالیت مجتمع‌های فولادی گفتگویی صورت گرفت.