دکتر مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز 15 آذر به مناسبت روز حسابدار با حضور در واحد مالی مجتمع روز حسابدار را به پرسنل مالی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز، دکتر مصطفی پور در این دیدار با اشاره به مسئولیت سنگین کارمندان واحد مالی، برنامه ریزی، نظارت و هدایت ناصحانه و قاطعانه را لازمه کادر حسابداری هر مجموعه موفقی عنوان کرد و اظهار داشت: مدیریت در درآمد و توزیع مالی شرکت و امانت داری از جمله وظایف مهم واحد مالی است و اگر هوش کافی و تدبیر نباشد بودجه هر شرکتی از مسیر اصلی خودش خارج می شود.

وی با تأکید بر همدلی، هماهنگی و تلاش مثال زدنی کارمندان واحد مالی مجتمع با وجود کمبود نیرو در این بخش افزود: خوشبختانه واحد مالی، از جمله بخش های هماهنگ در مجتمع فولاد غدیر نی ریز است و این همدلی مرهون تلاش و هدایت های جناب آقای راحت مدیر مالی مجموعه است که با تدبیر و نظمی که بر مجموعه مالی ایجاد کرده اند ما به جایی رسیده ایم که هر گزارشی که بخواهیم بروز و دقیق در دسترس خواهد بود.

مصطفی پور فعال شدن بخش تحلیلی واحد مالی و بررسی زمینه های سرمایه گذاری مجتمع را رویکرد جدید و توسعه ای مجتمع و از جمله وظایف مهم واحد مالی عنوان کرد.

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز همچنین ضمن تقدیر از تلاش های جناب آقای جهانی رئیس حسابرسی مجتمع افزود: به داشتن چنین همکارانی افتخار می کنم و روز حسابدار را به همه پرسنل واحد مالی در نی ریز و دفتر تهران تبریک می گویم و امیدوارم در زندگی به گونه ای عمل کنید که در روز حسابرسی روسفید باشید.

حامد راحت مدیر مالی مجتمع فولاد غدیر نی ریز نیز در این نشست، ضمن تشکر از اعتماد دکتر مصطفی پور، رسالت ثبت و گزارش گری به موقع و دقیق را مهمترین دغدغه کارکنان واحد مالی عنوان کرد از همدلی و همکاری کارمندان این واحد تقدیر کرد

گفتنی است در این جلسه، جناب آقای حامد راحت به عنوان سرپرست معاونت مالی مجتمع توسط دکتر مصطفی پور مدیرعامل محترم معرفی شد.