محسن مصطفی‌پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز به همراه سرهنگ شعبانی‌نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی‌ریز روز گذشته با حضور در منزل شهیدان عیدی و رهنورد با خانواده این دو شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز ، دکتر مصطفی پور در این دیدار با تاکید بر لزوم تکریم و تقدیر ، احوالپرسی و عرض ارادت به خانواده های معزز شهدا ، جانبازان و ایثارگران ٨ سال دفاع مقدس اظهار داشت : امروز در هر جایگاهی که هستیم به سبب رشادت های دلیر مردان شهیدی است که در عنفوان جوانی مهمترین سرمایه وجودیشان را برای حفظ عزت و سربلندی میهن اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند.

وی با اشاره به صبر زینبی همسران و مادران شهدا افزود : ما بیش از شهدا مدیون خانواده‌های آنان هستیم که قریب به سه دهه عمر خود را برای تعلیم و تربیت فرزندان خود گذاشتند و با همه سختی‌ها و بعضاً کم مهری ها پای نظام و انقلاب ایستادند. گاهی با تمرکز بر آنچه به این خانواده گذشته است حتی نمی توان لحظه‌ای و ذره‌ای از مرارت‌ها و سختی‌هایی که همسران و مادران شهدا تحمل کرده‌اند را به زبان آورد و این فرصت را غنیمت میدانم که از شما بزرگواران خواهش کنم دعای خیرتان را مشمول مان بفرمایید .

سرهنگ شعبانی‌نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی‌ریز نیز در این دیدار ضمن قدردانی از مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز برای توجه ویژه به خانواده‌های شهدا ، جانبازان و ایثارگران اظهار داشت: عزّت ، امنیت و آرامش امروز ما مرهون خون شهدای ٨ سال دفاع مقدس است و امروز هرچه به فرهنگ ایثار و شهادت قدر بنهیم کم است.

شهید محمد حسین رهنورد در فروردین ماه 1361 در عملیات فتح المبین در منطقه عین خوش و سردار شهید عیدی نیز در اسفندماه 1363 در عملیات بدر و در شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. این خانواده معظم همچنین دو شهید دیگر نیز در دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده‌اند.