مجتمع فولاد غدیر برند منطقه نی‌ریز است
روزهای پایان سال 1401 برای کارکنان مجتمع فولاد غدیر رنگ و بوی دیگری داشت. ابتدای سال کسی فکرش را هم نمی کرد، پروژه ای که خوش بینانه سه چهار سال دیگر قرار بود تمام شود، شمارش معکوس افتتاحش در روزهای پایان سال 1401 آغاز شود. اما تکه های پازل عملکرد تلاشگران مجتمع فولاد غدیر نی ریز در سال 1401 که کنار هم گذاشته شود، دستیابی به آن هدف بزرگ آن طور که خیلی ها می گفتند دور از ذهن به نظر نمی رسید.
امسال یک اقدام جدید هم در مجتمع فولاد غدیر صورت پذیرفت و آن هم برگزاری جشن پایان سال و نشست صمیمانه مدیرعامل با کارکنان و گفت و گوی بی واسطه آنان با دکتر محسن مصطفی پور بود. آقایان عبدالحمید نکونام، حسین حکمت پور، امین محب ایران، مهندس جوشش، محمد جواد شاهسونی، جواد یگانه و سرکار خانم گله دار به نمایندگی از کارکنان و پیمانکاران پشت تریبون رفتند و هم بابت اقدامات بی سابقه مدیرعامل مجتمع از تکمیل پروژه فولادسازی گرفته تا اجرا شدن طرح طبقه بندی و استخدام تعداد زیادی از جوانان تقدیر کردند و هم پیشنهاداتی برای اعتلای مجتمع فولاد غدیر دادند که مورد استقبال مدیرعامل قرار گرفت.
نوبت به دکتر مصطفی پور که رسید مثل همیشه سخنان خود را با اسم رمز همدلی آغاز کرد و آنچه را رخ داده و موجب تعالی شرکت شده را جز با همکاری و تلاش شبانه روزی یاران همدل مجتمع فولاد غدیر نی ریز ممکن ندانست.
راه اندازی کارخانه فولادسازی و اتمام فاز اول پروژه تصفیه خانه صنعتی در چند روز آینده، سرعت بالای پیشرفت پروژه گندله سازی در سال 1401، آغاز ساخت ساختمان اداری مرکزی، یکسان سازی حقوق همه شاغلین در مجتمع فولاد غدیر نی ریز و جذب نیروهای متخصص برای کارخانه فولادسازی که عدالت کامل در فرایند برگزاری آزمون رعایت شد، از جمله دستاوردهای مهمی بود که مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز برای اجرایی شدن آنها در سالی که گذشت از همکاران خود قدردانی کرد و گفت: امروز در کنار نام دلاورمردان سرافراز گردان کمیل، در کنار قرآن نویس شهیر نی ریزی، میرزا احمد، در کنار تک تک دانه های شیرین انار نی ریزی و در کنار نام دانشمند نی ریزی شهیر فضل بن حاتم، مجتمع فولاد غدیر هم برند منطقه نی ریز است.
نائب رئیس هیئت مدیره مجتمع فولاد غدیر نی ریز از اراده راسخ و شایسته نیروهای شاغل در شرکتهای پیمانکاری کارخانه فولادسازی هم تشکر ویژه ای کرد و برای نصب بیش از 9000 تن تجهیزات در سرما و گرمای سال گذشته از همه خواست تا این تلاشگران را ایستاده تشویق کنند. او در این مراسم گفت: از سال آینده به گونه ای برنامه ریزی خواهد شد که بین امکاناتی که از طرف مجموعه به پرسنل کارفرما و پیمانکار داده می شود تفاوتی وجود نداشته باشد.
مصطفی پور اشاره ای هم به تامین آب مجتمع فولاد غدیر کرد و گفت: به دلیل نیاز مردم منطقه به آب سد چشمه عاشق، شرط معرفت، تدبیر، اخلاق و انصاف نبود که از این آب برای مجتمع استفاده کنیم. او این خبر خوب را هم داد که با پیگیریهای فراوانی که انجام شده، در آستانه اجرایی شدن خط انتقال آب خلیج فارس به استان فارس از دروازه نی ریز و به همت مجتمع فولاد غدیر نی ریز هستیم.
مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز در انتهای صحبت های خود سال 1402 را سال حرکت این مجتمع بر اساس نقشه راه عنوان کرد و این را هم گفت که در دو ماهه ابتدای سال با استقرار یک تیم کاملا حرفه ای موضوع کارسنجی را پیگیری می کنیم و به هرکس بر اساس عدالت و با توجه به ظرفیت و توانمندی که دارد مسئولیت خواهیم داد. از سال آینده ارتقاء افراد صرفا بر حسب تلاش و کوشش و عملکرد آنها خواهد بود.
پس از پایان این مراسم، مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز به جمع همکاران خود رفت و پس از گفت و گویی صمیمانه و با آرزوی سالی خوش برای همه، عکسی به یادگار در کنار سفره هفت سین با پرسنل زحمتکش مجتمع انداخت.