بسم الله الرحمن الرحیم

 

خدای سبحان را شاکرم که به برکت نفس قدسی حضرت روح الله  و ایثار و فداکاری شهیدان والامقام، عصاره تاریخ بر صحیفه سرخ بهمن چکید و بهمن خونین را همچون رودی خروشان از ایثار در ایران عزیز، روان و واژه های جهاد و شهادت را از اوج اندیشه به ژرفای دل جاری ساخت.

 

بهمن ماه هر سال یادآور ایثار، ایستادگی و مبارزه ملتی است که با عزمی پولادین و تحت رهبری بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی ، امام خمینی (ره) با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» جنبشی آغاز کردند که با برچیدن یکباره ی بساط استعمار به ثمر نشست تا دهه فجر آغاز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به عنوان برگ زرینی در دل تاریخ حیات این ملت باشد و صدای حقیقی آزادی و استقلال را با استمرار آرمان های والایش تحت منویات خردمندانه مقام معظم رهبری در جهان طنین انداز کند.

 

با پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی در ساحتهای گوناگون اجتماعی، فرهنگی، علمی و از همه مهمتر، عرصه ی صنعتی در کشور عزیزمان ایران اسلامی محقق شد و روز به روز شاهد دستاوردهای غرورآفرینی در عرصه های مختلف با همت و تلاش همه ی متخصصین و دلسوزان کشور از زنان و مردان شریف و نجیب هستیم و خواهیم بود.

 

اینک با ورود به چهل و چهارمین سال انقلاب شکوهمند اسلامی ، باید با عبور از تمامی دشواریها و مرور دستاوردهای برآمده از تجربه تاریخی این سالها تلاش مضاعفی در مسیر حمایت از این دستاوردها و تحقق اهداف متعالی گام دوم انقلاب اسلامی انجام دهیم تا شاهد شکوفایی و پیشرفتهای افتخارآفرین و بالندگی در بخش صنعتی کشور عزیزمان باشیم.

 

اینجانب در طلیعه درخشان چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر انقلاب، فرارسیدن ایام الله دهه فجر را به رهبر فرزانه انقلاب و همه فجرآفرینان و مردم مومن و انقلابی ، به ویژه همکاران عزیزم در خانواده بزرگ فولاد غدیر نی ریز، تبریک و تهنیت عرض کرده و عزت، سربلندی و موفقیت ملت بزرگوار ایران را از خداوند سبحان خواستارم.

بر این باورم با بلند همتی و نوآوری و پاسداشت اهداف و آرمانهای نظام جمهوری اسلامی ایران شاهد توفیق روز افزون ایران اسلامی خواهیم بود و تصویری از اقتدار و عزت را به جهانیان نشان خواهیم داد.

 

محسن مصطفی پور

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز