دوره های آموزشی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کارخانه فولادسازی در سال 1402 آغاز شد

چهارمین گروه از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کارخانه فولادسازی با حضور در مجتمع فولاد غدیر نی ریز آماده اعزام به دوره های آموزشی شدند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز در ادامه برگزاری دوره های آموزشی پذیرفته شدگان کارخانه فولادسازی، چهارمین گروه از پذیرفته شدگان شامل گروه مکانیک چهارشنبه 16 فروردین ماه ضمن بازدید از کارخانه آماده اعزام به شرکت فولاد مبارکه اصفهان شدند.

دکتر محسن مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز در اولین جلسه توجیهی گروه های آموزشی در سال 1402 با برشمردن مهمترین اقدامات انجام شده در مجتمع در هجده ماه اخیر، این اقدامات را بینظیر توصیف کرد و اظهار داشت: امروز به فضل خدا و تلاش همکاران، جزء اولین طرح ها در بین هفت طرح فولادی استانی هستیم که به مرحله راه اندازی دست خواهیم یافت.

مصطفی پور همچنین از فرصت طلایی ایجاد شده برای پذیرفته شدگان در دوره های آموزشی سخن گفت و افزود: علی رغم هزینه بیشتر ، پرسنل مجتمع فولاد غدیر نی ریز در بهترین و کامل ترین و مجهزترین مجموعه صنعتی کشور یعنی فولاد مبارکه اصفهان آموزش می بینند و این یک فرصت طلایی برای پذیرفته شدگان است که با تمرکز کامل از ثانیه به ثانیه این دوره کسب تجربه و دانش کنند.

دکتر فرج اله نگهداری معاون توسعه سرمایه انسانی، مهندس کیهان معاون بهره برداری و مهندس زارعی مدیر حراست مجتمع فولاد غدیر نیز در این جلسه به بیان نکاتی پیرامون دوره های آموزشی پرداختند.