🔸مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز :
✅ در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری ، سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده است ، اگر کسی مانع توسعه و ایجاد اشتغال در منطقه شود اول باید خودش طعم تلخ بیکاری را چشیده باشد

🔺به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز دکتر محسن مصطفی پور مدیرعامل این مجتمع ظهر سه شنبه دوم آذرماه در جلسه پروژه های فولاد سازی و گندله سازی این مجتمع با ابراز تاسف عمیق بابت حادثه پیش آمده برای یکی از پرسنل شرکت فولاد تکنیک اظهار داشت : از خداوند متعال برای ایشان طلب رحمت واسعه الهی و برای خانواده و بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم . وی افزود: این موضوع یک تذکر جدی برای همه است که باید رعایت نکات ایمنی را با جدیت و همت بیشتری دنبال کنیم.

🔸مصطفی پور در جلسه گندله سازی مجتمع فولاد غدیر نی ریز با اشاره به حواشی صورت گرفته در روز گذشته، بر ایجاد اشتغال به عنوان مهمترین هدف این مجتمع در منطقه تاکید کرد و اظهار داشت : اگر کسی مانع ایجاد اشتغال در منطقه شود اول باید خودش طعم تلخ بیکاری را چشیده باشد.

🔸مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز با اشاره به ضرورت رفع ابهام در خصوص آلایندگی احداث کارخانه گندله سازی ادامه داد: بارها تاکید شده است در مجتمعی که کارخانه تولید آهن اسفنجی و فولاد سازی وجود دارد آلایندگی کارخانه گندله سازی مضاعف نخواهد بود ضمن اینکه ما با همراهی مردم ، حمایت مسوولین و همت سهامداران به دنبال توسعه و پیشرفت منطقه هستیم که در این خصوص باید صدای علاقمندان به پیشرفت منطقه هم شنیده شود و اگر کسی مخالف توسعه منطقه هست باید جایش را به کسانی بدهد که جویای شغل و مهیّای کار هستند.

🔸وی با تذکر جدی به شرکت های پیمانکار مبنی بر نظارت بر مجموعه تحت مدیریت خود افزود: در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری ، سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده است موجب تعجب است برخی تلاش میکنند که در مقابل تولید مقاومت کنند ، پشتیبانی ننمایند و خود مانع شوند اما ما پروژه خود که موجب تکمیل زنجیره ارزش و پیشرفت و توسعه پایدار در منطقه خواهد شد را با قدرت ادامه خواهیم داد و لازم است همه ی پرسنل شاغل در سایت پروژه و کارخانجات از هرگونه حواشی و ملاحضات پرهیز نمایند .

🔸مصطفی پور در این جلسه با انتقاد شدید از میزان پیشرفت پروژه های فولاد سازی و گندله سازی در دو هفته اخیر و تاکید بر لزوم اتمام پروژه فولادسازی تا پایان خردادماه به معاونت ها و مدیران مجتمع فولاد غدیر نی ریز دستور داد در صورت تعلل پیمانکار، کارفرما برای تامین نیرو و نصب تجهیزات رأساً وارد عمل شود.

🔸در این جلسه مسئولین شرکت فولاد تکنیک به عنوان پیمانکار اصلی پروژه های فولاد سازی و گندله سازی و شرکت تاراطرح به عنوان تیم نظارتی این دو پروژه توضیحاتی را در خصوص میزان پیشرفت و دلایل کندی سرعت تکمیل پروژه ارائه دادند.