پیام مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر
دکتر محسن مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز طی پیامی فرارسیدن 11 اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت. 
به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز در این پیام آمده است: 
بسم الله الرحمن الرحیم
بي ترديد رمز و راز پيشرفت و توسعه پايدار كشور در تجلي استعدادها و سرمايه انساني ساعي و كارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و اميد، انديشه خلاق و نبوغ سرشار است و كارگران به عنوان نيروي محركه چرخه صنعت و ستون فقرات اقتصاد و تولید، نقش برجسته و ويژه‌‏اي در اين عرصه دارند.
کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید جامعه مشغول به فعالیت بوده و مطمئناً بخش عظیمی از دستاورد‌های اقتصادی و صنعتی کشور، مرهون تلاش های مجاهدانه و شبانه روزی این انسان های شریف و گرانقدر است.
به فضل الهی در روز جهانی کارگر فرصت را مغتنم دانسته و به افق‌های جدید می‌اندیشیم ، مهارت‌های جدید را فرا خواهیم گرفت و برای پیشرفت فردی و حرفه‌ای خود تلاش خواهیم کرد و اعتقاد داریم همسر و فرزندان پرسنل درهمه ارکان نیز اعضای خانواده ما هستند و به همین خاطر همیشه از مجتمع فولاد غدیر نی ریز به عنوان یک خانواده بزرگ و با عظمت نام می بریم. 
اینجانب به نمایندگی از این خانواده بزرگ، ضمن نكوداشت 11 اردیبهشت ماه، روز جهاني كار و كارگر را به پاس خدمات صادقانه و بي دريغ كارگران نجیب، مؤمن و صبور تبریک عرض می کنم و زحمات بی دریغ آنان را ارج نهاده و توفیق تلاشگران این عرصه را از خداوند سبحان آرزومندم . 
جامعه فهیم کارگری امروز نیز در شرایط حساس کنونی که پویایی تولید و شکوفا سازی اقتصاد ملی به دلیل تحریم ها، اولویت اساسی کشور محسوب می شود، می کوشد تا با اراده راسخ خود، پر انگیزه تر از همیشه، راه پر افتخار گذشته را ادامه داده و به شکل شایسته ای نقش کلیدی خود را در راه شکل پذیری شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر”مهار تورم و رشد تولید” ایفا نمایند .
 محسن مصطفی پور
مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز