خانه

-

English

-

جستجو

مزایده و مناقصه

نیروی انسانی

رسانه ها

توسعه پایدار

امور سرمایه

تامین کنندگان

محصولات

درباره ی ما

اخبار و رسانه

مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز

افتتاح اولین تصفیه خانه پساب صنعتی طرح های فولادی استانی توسط محمدرضا موثقی نیا رییس هیات عامل ایمیدرو

02 بهمن 1402

بازگشت

با حضور محمدرضا موثقی نیا، کارخانه تصفیه پساب صنعتی این مجتمع به عنوان نخستین کارخانه تصفیه پساب صنعتی طرح های فولادی استانی افتتاح شد.

این مراسم در تاریخ 1 بهمن ماه 1402 با حضور معاون وزیر صمت و رئیس هیأت عامل ایمیدرو و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در مجتمع فولاد غدیر نی ریز برگزار شد.

در این مراسم، محسن مصطفی پور ضمن بیان دستاوردهای دو سال اخیر مجتمع فولاد غدیر نی ریز، گفت: این مجتمع با تلاش های شبانه روزی کارکنان خود، در سال گذشته موفق به تولید 1.2 میلیون تن آهن اسفنجی شد که این رقم نسبت به سال قبل، 100 درصد رشد داشته است.

وی افزود: همچنین، مجتمع فولاد غدیر نی ریز در سال گذشته موفق به تولید 300 هزار تن کنسانتره سنگ آهن شد که این رقم نیز نسبت به سال قبل، 100 درصد رشد داشته است.

مصطفی پور همچنین با اشاره به افتتاح نخستین تصفیه خانه پساب صنعتی طرح های فولادی استانی، گفت: این تصفیه خانه با ظرفیت تصفیه 2000 متر مکعب آب در روز، بیش از 90 درصد آب مصرفی واحد احیاء مستقیم و آب مورد نیاز این مجتمع برای آبیاری فضای سبز را تأمین می کند.

وی در ادامه با اشاره به تحول اساسی در مجتمع فولاد غدیر نی ریز، گفت: این مجتمع امروز دیگر شاهد اداره وضع موجود نیست و تحول اساسی را مشاهده می کنیم.

مصطفی پور همچنین با اشاره به اتمام لوله گذاری پروژه بزرگ انتقال آب خلیج فارس به مجتمع فولاد غدیر نی ریز تا پایان سال، از پذیرش این مجتمع در بورس در سال آینده خبر داد.

وی در پایان گفت: مجتمع فولاد غدیر نی ریز با برنامه ریزی های انجام شده، تا پایان سال جاری با تولید شمش فولادی مستمر به جرگه فولادسازان کشور خواهد پیوست.

در ادامه این مراسم، محمدرضا موثقی نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیأت عامل ایمیدرو با تقدیر از اقدامات انجام شده در مجتمع فولاد غدیر نی ریز در سال های اخیر، گفت: امروز شاهد تحول اساسی در این مجتمع هستیم که نشان می دهد مدیریت و پرسنل این کارخانه اهل توسعه و تحول هستند.

وی همچنین به اهمیت رعایت الزامات زیست محیطی در صنایع فولاد اشاره کرد و گفت: افتتاح اولین تصفیه خانه فاضلاب صنعتی پروژه های فولادی استان در مجتمع فولاد غدیر نی ریز نشان دهنده توجه این مجموعه به محیط زیست است.

اشتراک گذاری

-

کپی لینک

-

چاپ

ممکن است برایتان جالب باشد

اهدای تندیس "سقا" به پاس تلاش‌های موثر در رفع بحران آب منطقه ریزاب

تقدیر از مدیرعامل فولاد غدیر نی‌ریز به خاطر تلاش‌های موثر در رفع بحران آب روستای ریزاب با اهدای تندیس مردمی سقا که این اقدام نتیجه همدلی مسئولان منطقه است.

شهرداری و شورای شهر نی ریز، نشان شهروند افتخاری را به دکتر مصطفی پور اهدا کردند

شورای شهر نی ریز و شهرداری این شهر، نشان شهروند افتخاری نی ریز را به دکتر محسن مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر اهداء کردند.

مشارکت دوجانبه مجتمع فولاد غدیر نی ریز و شهرداری نی ریز در ساخت پروژه‌های ماندگار و زیرساختی

دکتر مصطفی پور انتخاب دکتر سجاد شاهسونی به عنوان شهردار جدید نی ریز را تبریک گفت و بر تداوم همکاری‌های مجتمع فولاد غدیر نی ریز و شهرداری نی ریز تأکید کرد.

استفاده از اخبار وب سایت مجتمع فولاد غدیر در سایر رسانه ها با ذکر منبع بلامانع است.

مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، یکی از ۷ طرح فولادی به شمار می رود که دولت جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۸۵ با هدف تمرکز زدایی از تولید فولاد به تصویب رساند. عملیات اجرایی احداث کارخانه احیاء مستقیم این مجتمع با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن و کارخانه فولادسازی با ظرفیت یک میلیون تن در سال ۱۳۸۶ ، آغاز شد.

در سال ۱۳۹۳ قراردادی میان سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر (سهامی عام) برای سرمایه گذاری و مشارکت در ساخت و تکمیل و راه اندازی طرح نیمه تمام مجتمع فولاد غدیر نی ریز به نسبت 65 درصد طرف دوم (غدیر) و 35 درصد طرف اول (ایمیدرو) منعقد شد.

مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز (سهامی خاص) در قالب شرکت سهامی به شماره ثبتی ۱۳۰۰ و شناسه ملی ۱۴۰۰۴۵۰۵۲۰۶ در اداره ثبت اسناد و املاک نی‌ریز ثبت شده است و در حال حاضر، جزء واحدهای تجاری فرعی شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر(سهامی عام) می باشد. این واحد صنعتی، بخش میانی گروه شرکت سرمایه گذاری غدیر(سهامی عام) و کنترل کننده نهایی، سازمان تأمین اجتماعی کارکنان بازنشستگی نیروهای مسلح(ساتا) است.

پیوندهای مفید

تماس با ما

کارخانه

آدرس : استان فارس- شهرستان نی‌ریز - کیلومتر ۵۰ جاده نی‌ریز به سیرجان

دفتر مرکزی

دفتر تهران : بخارست، کوچه چهاردهم غربی، پلاک ۱۷

تلفن دفتر تهران :

+98 21 8875 4305

ایمیل:

info@nghsco.ir

بیشتر بدانید

تمام حقوق این وب سایت متعلق به مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز است.

سیاست های حریم خصوصی - طراحی و اجرا توسط بوگن استودیو