خانه

-

English

-

جستجو

مزایده و مناقصه

نیروی انسانی

رسانه ها

توسعه پایدار

امور سرمایه

تامین کنندگان

محصولات

درباره ی ما

اخبار و رسانه

مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز

حضور مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی آنکیروس استانبول ترکیه

30 شهریور 1403

بازگشت

مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز با هدف مذاکره و همکاری با شرکت‌های بین‌المللی برای انتقال دانش و تامین تجهیزات پیشرفته، در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی آنکیروس استانبول که در مرکز نمایشگاهی استانبول برگزار می‌شود، حضور فعال دارد. این نمایشگاه یکی از معتبرترین رویدادهای تخصصی در زمینه فولاد، ریخته‌گری، متالورژی غیرآهنی و ماشین‌آلات در منطقه است و هر ساله میزبان برترین شرکت‌های صنعتی و فناوری از سراسر جهان می‌باشد.

 

حضور دکتر محسن مصطفی پور در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی آنکیروس استانبول

نمایشگاه بین‌المللی آنکیروس استانبول صبح پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ (۱۹ سپتامبر ۲۰۲۴) در مرکز نمایشگاهی استانبول افتتاح شد و تا ۳۱ شهریور (۲۱ سپتامبر) ادامه خواهد داشت. این رویداد به عنوان یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های صنعتی ترکیه، فرصتی منحصربه‌فرد برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌آورد تا با آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های صنعت فولاد و متالورژی آشنا شوند و با سایر فعالان این حوزه به تبادل دانش و تجربه بپردازند.

مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان آهن اسفنجی در ایران، با حضور در نمایشگاه بین‌المللی آنکیروس اهداف مشخصی را دنبال می‌کند. از جمله این اهداف می‌توان به برقراری ارتباطات تجاری با تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان بین‌المللی، آشنایی با جدیدترین فناوری‌ها و ماشین‌آلات روز دنیا، و انجام مذاکرات با شرکت‌های معتبر برای تامین تجهیزات مورد نیاز خطوط تولید فولادسازی، گندله‌سازی و احیاء مستقیم اشاره کرد.

این مجتمع صنعتی با داشتن یکی از مدرن‌ترین خطوط تولید آهن اسفنجی در کشور، تلاش می‌کند تا با جذب دانش فنی و تکنولوژی‌های نوین، کیفیت محصولات خود را بهبود بخشیده و ظرفیت تولید خود را افزایش دهد. حضور در نمایشگاه بین المللی آنکیروس استانبول فرصتی استثنایی برای فولاد غدیر نی‌ریز محسوب می‌شود تا با جدیدترین دستاوردهای صنعتی آشنا شود و از این فرصت برای ارتقای سطح تکنولوژی و توانمندی‌های خود بهره‌برداری کند.

مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی آنکیروس استانبول ترکیه
مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی آنکیروس استانبول ترکیه

به گفته مدیران این مجتمع، نمایشگاه بین المللی آنکیروس استانبول بستر مناسبی برای شناسایی و ارتباط با شرکت‌های پیشرو در حوزه‌های مختلف صنعتی از جمله فولاد، ریخته‌گری و متالورژی فراهم کرده است. این نمایشگاه همچنین به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا با جدیدترین محصولات و تجهیزات تخصصی آشنا شده و راهکارهای نوین برای بهبود فرآیندهای تولیدی خود پیدا کنند.

با حضور در نمایشگاه بین‌المللی آنکیروس، مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز قصد دارد تا جایگاه خود را به عنوان یکی از پیشروان صنعت فولاد در ایران و منطقه تقویت کرده و با بهره‌گیری از فرصت‌های بین‌المللی، مسیر رشد و توسعه خود را هموارتر سازد.

اشتراک گذاری

-

کپی لینک

-

چاپ

ممکن است برایتان جالب باشد

مراسم معارفه مدیر عامل جدید شرکت های سرمایه گذاری غدیر و شستان

مهندس سید مجید هدایت و دکتر افشار بازیار در مراسم معارفه مدیر عامل جدید شرکت‌های سرمایه‌گذاری غدیر و شستان به عنوان مدیران جدید منصوب شدند.

مذاکرات گسترده مجتمع فولاد غدیر نی ریز با شرکت‌های بزرگ بین‌المللی در نمایشگاه آنکیروس

مدیران مجتمع فولاد غدیر نی ریز در روزهای اول و دوم نمایشگاه آنکیروس، بیش از ۲۵ جلسه کاری با شرکت‌های مختلف بین‌المللی برگزار کردند.

اهدای تندیس "سقا" به پاس تلاش‌های موثر در رفع بحران آب منطقه ریزاب

تقدیر از مدیرعامل فولاد غدیر نی‌ریز به خاطر تلاش‌های موثر در رفع بحران آب روستای ریزاب با اهدای تندیس مردمی سقا که این اقدام نتیجه همدلی مسئولان منطقه است.

استفاده از اخبار وب سایت مجتمع فولاد غدیر در سایر رسانه ها با ذکر منبع بلامانع است.

مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، یکی از ۷ طرح فولادی به شمار می رود که دولت جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۸۵ با هدف تمرکز زدایی از تولید فولاد به تصویب رساند. عملیات اجرایی احداث کارخانه احیاء مستقیم این مجتمع با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن و کارخانه فولادسازی با ظرفیت یک میلیون تن در سال ۱۳۸۶ ، آغاز شد.

در سال ۱۳۹۳ قراردادی میان سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر (سهامی عام) برای سرمایه گذاری و مشارکت در ساخت و تکمیل و راه اندازی طرح نیمه تمام مجتمع فولاد غدیر نی ریز به نسبت 65 درصد طرف دوم (غدیر) و 35 درصد طرف اول (ایمیدرو) منعقد شد.

مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز (سهامی خاص) در قالب شرکت سهامی به شماره ثبتی ۱۳۰۰ و شناسه ملی ۱۴۰۰۴۵۰۵۲۰۶ در اداره ثبت اسناد و املاک نی‌ریز ثبت شده است و در حال حاضر، جزء واحدهای تجاری فرعی شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر(سهامی عام) می باشد. این واحد صنعتی، بخش میانی گروه شرکت سرمایه گذاری غدیر(سهامی عام) و کنترل کننده نهایی، سازمان تأمین اجتماعی کارکنان بازنشستگی نیروهای مسلح(ساتا) است.

پیوندهای مفید

تماس با ما

کارخانه

آدرس : استان فارس- شهرستان نی‌ریز - کیلومتر ۵۰ جاده نی‌ریز به سیرجان

دفتر مرکزی

دفتر تهران : بخارست، کوچه چهاردهم غربی، پلاک ۱۷

تلفن دفتر تهران :

+98 21 8875 4305

ایمیل:

info@nghsco.ir

بیشتر بدانید

تمام حقوق این وب سایت متعلق به مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز است.

سیاست های حریم خصوصی - طراحی و اجرا توسط بوگن استودیو